pp

Nu äter jag en rostad macka, med leverpastej dessutom! :)

Jag är verkligen trött. Ni har missat massa grejer för jag har inte varit inne på datan på 2 dagar och det tycker jag är jätteskönt.

Men mina ringde mig i tosrdags och berättade att hon inte kunde åka till London, för nivet vulkanmolnen härjar i himlen från Islands vulkan?
Så hon undrade om vi kunde träffas och då kom vi på att hon ju kunde komma med mig till skolan dagen därpå annars skulle det bli lite tråkigt för mina kanske.

Så vi hämtade mina klockan ungefär 9. Och idag åkte hon hem :(:)

vet ni vad jag tror om detta vulkanutbrott? först av allt så tycker jag inte att det är helt hemskt och negativt utan att det är bra för miljön och jag tror att det är miljön själv som nu vill göra uppror emot alla oss människor som bara förstör jorden.

Men ändå, om det inte skulle finnas människor, vad skulle jorden då vara nödvändig för?

Det hade kanske varit enklast om vi stannat som apmänniskor eller vikingar ändån...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0