GÄSTBLOGG!

Tjee, nu vet inte embla att jag skriver för hon hade glömt att logga ut. ojojoj, hon vet inte vad som väntar henne. 

haha, eller..?

Iallafall. Embla sitter nu väldigt duktigt och målar i julias målarbok. hon är jätteduktig. Ni kan gärna skriva en kommentar om att hon är duktig för att.. ja. hon skulle bli glad. Med tanke på att det är ganska svårt att måla inom linjerna.

yeah you name it.

Kom på att ni inte vet vem det är som skriver. men det är Mina.

Bra nu vet ni.

Besök min blogg också om ni vill. Men bara om ni vill. För att jag är ju en såndär snäll människa som inte tvingar folk. eller?!!  nej ni måste besöka.  ahjo faktiskt..

AHAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0