Järsgård

Jag är förkyld nu.

Inatt drömde jag lite knasiga drömmar:

Jag och min familj hade flyttat till farsta och jag  verkade vara den enda som inte var med på det,  ännu värre blev det när jag upptäckte att våran lägenhet stod i mitten av en tågrälls.´men vafan, vårat hus står ju på en tågrälsräls´ och jag fick svaret ´ja, men det går ju inga tåg här längre.´ nämen så bra, då skulle det ju vara helt okej.

Datumet var den 5 juni och vi skulle helt plötsligt ha skolavslutning som ju var ovanligt tidigt. Gruppen satt i vårat ansvarsrum och hade avslutning men gick därifrån utanomdömen om med ett banalt ´ja, hejdå då´. Tråkigt nog så hade jag ingen att vara med efter så jag ringe till Klara och jag kunde komma till en fest men sen fick jag inte komma längre, hah..
Sen begav jag mig till engelska skolan där några av mina vänner var och de höll på att spela in en video till låten naive. Den blev förvånsansvårt bra! Den lades sedan ut på youtube.

Hm. ja tänk så tokigt det kan bli.

Snart ska vi in till stan igen och för övrig så gick vi ända hem och tog en massa genvägar genom åkrar. Vi spelade också in ett fristående avsnitt av mitt i naturen somvi såklart kommer lägga upp här sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0