my dunks

Här får ni typ världens bästa låt som jag hittade igår, himla bra text tycker jag. Och han som sjunger är typ skitsnygg.

Idag så tog jag och Klara våran kos och begav oss till Stortorget i gamla stan med våra gitarrer och satte och och spelade där. Jättebra ju, både för att man gör andra människor glada och för att man kan få lite pengar!

Och det hade stått en tjej och lyssnat på oss en stund och såg ut att digga det, digga det haha..jaa och sen helt plötsligt kom hon fram till oss och började fråga oss om vi brukade ha konsrter och liknande för hon tyckte vi var så duktiga. Hon kom ifrån Rumänien eller nått och var artist som hade släppt lite album så jag baa "oo wow, cool! so you have like thousands och fans out there?" hon ba "yeah, some here and som there".

så himla coolt så jag frågad henne om hon kunde kolla mina låtar så det skulle hon göra! yippieh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0