Ain't got a chance

tjäännnaaaahh !
Herreguuud vad vi är trötta nu, :) Mina håller på och stretchar därför hon har bestämt sig för att kunna gå ner i spagat. Vi har även spelat in ett antal blogginlägg bara för er läsare !! you're gonna love them ! (a) nemen, nu hade vi väl tänkt att gå och lägga oss? mmmmm...
Men nu måste jag berätta en "historia" eller en konversation som jag hörde på båten av några som satt bredvid mig igår.
"En ganska söt tjej jobbade på mitt cafe och jag hade väl ganska svårt för henne för hon var charmig och trippade runt där men så en dag satte hon sig vid mig och sa ´ursäkta men jag måste bara berätta för någon. Jag har träffat en kille i snart 2 månader och det har gått jättebra och så och så träffades vi en dag och han sa att han behövde prata med mig och han sa: du är verkligen en jättefin tjej och jag tycker jättemycket om dig, du är smart och läser mycket. Men jag vill ha en blondin, en bimbo-blondin med stora bröst och som också läser mycket. Men eftersom du är brunett så jag kan ju inte vara tsm med dig, sorry.´ (tjejen var brunett)
Herregud, är inte ens ett tillräckligt ord. Idiot att det ens finns sånna dumhuven? gud han förtjänar inget annat än samma grej tillbaka, egocentriska inskränkta man.
Jaja, nu ska vi väl sova. Puss, godnatt och sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0