Babbybbbaby

Hejhej!
Vad har ni för er då? :D

Haha ok, jag sitter här..eller...ligger på golvet och lyssnar på TV,
Det är det där programet som heter familjen annorlunda, ni vet? HELT SJUKT JU!
Vem vill ha 9 barn?? Jag menar, föräldrarna har ju knappast tid att umgås med varje barn varje dag!
Varför vill man ha 9 barn?
Oj vad dum jag åter nu, no offense men jag undrar bara.
Idag vare dans och så himla kul! Men Emmy har slutat för hon tyckte det var för svårt, men Alice går kvar iaf! :D
Jag har gjort mycket matte idag så jag känner mig duktig men matte är och har aldrig varit mitt favoritämne men jag e ju bra på andra saker istället! :)
När jag blir stor ska jag skaffa en pojkvän som e bra på matte så han kan hjälpa mig med skattedeklarationerna varJe år!
sMART!
Jaja, nu ska jag gå och fixa med lite grejer. Hare gr8 så ses vi !!
Godnatt och sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0