dance closer to that one you love

Tje. :)
Gud, jag är verkligen jätteglad att så många besöker min blogg frivilligt om dagen nu. fortsätt så!
Nu sitter jag här i vårt vardagsrum och lyssnar på Dan Auerbackh's nya skiva, skkööööna grejor! hah.
definiera "vårt , tänk att flytta hemifrån och skaffa sin egna lägenhet och att ha alla sina grejor överallt, vilket nog kommer resultera i en ganska självförnekelse och irritation i vissa stunder. Som "nej, vem har nu tagigt min tröja och lagt den där, igen?"..lite ensamt, lite skönt, lite ovant. men tanken på att någon, någon gång kanske tom flyttar in och delar allt detdär med en som man en gång gjorde med familjen, fast långt ifrån på samma sätt får en att längta lite. men fortfarande är det skönt att ha en trygghet att komma hem till.hmm.
jaja, idag blev jag lite sjuk påväg hem från skolan, tror jag iaf för jag hade ingen mössa och nu känner jag mig lite sjuk i huvudet, hahah förstå mig inte fel.
Snart så är det sportlov igen, igen ja tänk så många sportlov vi haft.punkt.

Jag åt nyss middag! PUSS OCH HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0