Fa la la

HEEEEEEEEEEEJSAN!

Haha, jag tycker det är lite jobbigt att ha en blogg för man känner sig så himla ego hela tiden...och hela datavärlden e faktiskt ganska egocentrisk hela tiden, man har facebook och blogg och youtube och allt vad det är och vad är det man skriver om? Jo, sig själv. Liksom, egentligen är det inte så visentligt. Visst, youtube skulle man ju såklart inte klara sig utan för det är ju inte samma sak, men allt det andra, jag känner så.
men missförstå mig rätt, youtube är det bästa som finnss!!!

Idag såg vi på en Kärlkekshistoria i skolan, den e som sagt himla fin :D
NU skaaaaaaa jag gå hejdå ha det !!


Kommentarer
Postat av: mINA

du har så rätt embla!

JAG SAKNAR DEJ!

2010-02-14 @ 21:46:05
URL: http://miinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0