Friday I'm in love

TJA!

Idag har jag inte gjort mycket alls, vaknade typ tjugo i tolv och sen åt jag och kollade på teve och började städa mitt rum lite, det är så jobbigt när man har så mycket grejer liggandes överallt för man vet liksom inte vart man ska förvara allting haha! det brukar sluta med att jag oftast sprider ut dem runt i huset i hopp om att ingen ska märka det..brukar inte sluta så bra bara, haha!
Men vet ni jag kom på en sak! Jag vill bo på Gotland jag fick en knasig impuls nu, jag längtar så himla mycket dit det är nästan som mitt andra hem!
Ja iaf nu ska jag pallra mig in till stan. vi ses imooorn hoppas jag.
PUSSEN!


Här får ni en bild på mig som 6-råing, tror jag ;)


Kommentarer
Postat av: m

ÅÅH VAD DET SKULLE VARA KUL om du bodde på gotland!!!! fattaruuuuuuu?? Om du typ bodde här på heltid!!!!!!!!1 ååååååååååååhhh!!

2010-02-14 @ 21:44:15
URL: http://miinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0