mYS DAG

Hejsan!
Inatt har jag sovit och sen bestämde jag och matilda oss för att träffas, och gud vad kallt det är ute! Vi åkte in till söder och deet är ju nästan så att man inte kan titta elelr gå eller stå, herrguuuud!
Jaja,vi hade det jättemysigt och fikade och kollade i affärer, jag köpte ett par tights och en ring och matilda köpte ett par buxor (: Vi har alltid så mycket intressant och spännande att prata om! jag är icke ironisk, om ni trodde det, hah. När jag kom hem satte jag mig och gjorde matte i 5 min sen satte jag på "tjenare kungen" som länge var min favoritfilm ungefär när jag var siådär 11 år! Haha, det var helt sjukt jag kunde verkligen alla repliker ur den filmen utantill och tittade på den bokstavligen varje dag. Också gjorde jag och mina våregna veriation av den, när var det julen 2006 tror jag? tror jag har kvar den någonstans..men den e så sjukt bra, så ärlig på något sätt och mysig och ett rent..lyckopiller!
HEJDÅ KÄRA BLOGGLÄSARE, PUSSEN!



Kommentarer
Postat av: MINA

sv:

JAG SKA GÅ MUSIK! :DD

Men det är inte så himla jättestor skillnad för ja e inte klar men det ska bli superfinT!!!

2010-02-20 @ 21:07:44
URL: http://miinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0