På gotland

hej!
Nu är jag på Gotland för vi kom hit inatt och för alla er som inte vet har vi ett nytt landställe här. det är jättemysigt precis utanför en åker, så nyss kom mamma och pappa hem med våran nya teve! wohooo! <3
Vi har fått våra rum de är jättefina :D fast just nu har vi ju typ bara varsin säng och en stol men jag ska fixa det jättefint! Hahaah. Jag och Mina hade egentligen bestämt att vi skulle ses idag men då ville såklart mamma och pappa at jag skulle vara hemma den första förmiddagen, haha bortskämd jag lät där! men vi ska troligen ses ikväll :) saknar mina den fina! hehe. vi ska åka in till visby någon dag! mys! :D
Nu pratar jag med Klara i telefonen, men nu måste jag gå och laga mat!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mina

VI TRÄFFS IKVÄLL EMBLA DEN FINA

2010-02-27 @ 16:18:15
URL: http://miinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0