Singing a song!

hello evryone, :D
Dehär har varit en bra dag, fast jag kommer inte riktigt ihåg den, åååh jag har så dåligt minne när jag ska tänka tillbaka på tillexempel idag på morgonen så är det liksom inte riktigt där, haha lite skumt!
Jo juuuuste vi har ju SO prov och det gick väldans bra, känns det som iaf :D När jag kom hem så skrev jag en liten låt, en början iaf och jag tänkte dela med mig av den och lite annat snart!
Och såklart, den är inte världens bästa, jag måste ju finslipa på melodin och sånt, men det är ju somsagt bara en början på den.
Idag beställde vi äntligen språkresa, det kommer verkligen bli av! Jag är så himla glad!!!! :O
Nu ska jag dushaaaaaaaaaa iahhhhhh!! Hejdåååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0