Sportislovis!

Hej allihopen!
Nu är det sportlov, fy vad skönt alltså. fast det är lite tråkigt att lämna alla kompisar och alla sköna människor men åndå! Just nu sitter jag på en pilatusboll på en stol så jag sitter jätte högt upp. HAha, ja!
Idag efter skolan så åkte jag och några kompisar in till t-centralen och kollade lite på grejer, hehe.
Jag köpte en klänning från Monki och ett armband från Indiska som var på rean, väldigt praktiskt.
Idag kunde Ellie inte träffas för hon hade öroninflamation och tydligen lever hon i ett celebat men imorgon skulle on till skolan vilket reslulterar i att hon får gå ut, så imorgon träffar jag henne!
Åhh, vissa grejer är bara så svåra att skriva på tangentbordet tillexempel så kan jag nästan aldrig skriva imorgon för det brukar bli imogron och sen stavar jag alltid fel på tagit (som det tydligen stavas) för jag stavar det tagigt, haha det är vissa små ord som egentligen är så enkla men det krånglas till för att man är van vid att göra det så, på sitt sätt. jaja, jag har säkert missat ord och stavat fel massa här för jag har iingen vidare koll på vad jag skriver, när jag skriver. Men godnatt och hoppas ni drömmer sta drömmar. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0