tIsdAG

hejhej!
Idag var vi och åkte skridkskor i kungsträdgården hhehe! Det var kul men jättekallt och när jag hade tagigt av mig skridskorna kunde jag inte känna mina tår! Ahhhh, det var verkligen läskigt.
Imorogn är det sista dagen innan sportlovet wiiih, längtar så himla mycket till Gotland nu :) myys!
Så när jag kom hem var det ingen hemma..vart kan de vara? Jjaap , tittade på "Ghost Whisperer" (om det stavas så) och har lite tråkigt sådär. Imorgon ska jag träffa Ellie riktigt gött! :D
HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
!


SJUKT ROLIG BILD IFRÅN S09!


Kommentarer
Postat av: Mina

ahahha adet var såå kil men det gjorde så ont för jag fick typ mjölk i lungorna! hAHAHAahah!

2010-02-23 @ 20:18:32
URL: http://miinas.blogg.se/
Postat av: ronja

ååh nej, säg inte att hon gjorde en "skratta-så-att-all-mjölk-sprutar-ut-över-allt" ?

2010-02-24 @ 22:24:53
URL: http://ronjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0