Torsdagen som var idag

Hejsan kära bloggläsare!
Gud, imorse vaknade jag runt åtta och funderade på att gå upp men sen låg jag kvar och somnade om till elva tills pappa väckte mig..då åt jag frukost och sen städade jag vårt badrum och mitt rum helt frivillig, haha ryck!
Ungefär klockan 3 åkte jag in till stan och träffade Ellie som hade mött Klara på tunnelbanan innan, coolt.
Vi gick hem till ellie i mariatorget och åt där och det var jättemysigt, vi har inte träffats på verkligen jättelänge. Vi maserade varandra och smorde in våra läppar med läppbalsam! imorgon ska jag träffa Hanna och Molly faktiskt och åka till Gotland på kvällen, väldigt bra om jag får säga!
hejdå kära läsare och puss!

tummen upp på det!

Kommentarer
Postat av: Ellie

hhahahah sexigt smorde in våra läppar med läpp bbalsam och masserade varandra hahah X)

2010-02-25 @ 22:08:13
Postat av: Embla

hahah, jag vet tänkte också på det x)

2010-02-25 @ 22:58:00
URL: http://eeembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0