Wish I stayed

Vitamin A counters the effects radiation has on the intestine. I got that from a book, if you wanted to know!
I want to put some music videos up, but I haven't got any ideas of what songs you wanna hear me play?
Suggest,please in comments :) Mina, what do you wanna hear? haha, yes for example..
¨Hahhahaha, I just found a video from the summer of 2007 of MIna and I hha, we are so small! Mina you say" jaa, hej och välkomna till minas...sommarnytt, ja vi vet ju hur ungdomarna är idag men vad är stilarna nu egentligen? Vi har embla här idag som just då är ett emo."
Och sen "men,det finns ju personer som hakar upp sig på så jävla småsaker , fan heller jag hakar aldrig upp mig på småsaker bara på sånt som e riktigt riktigt sjukt!"
well, I can't stop laughing, goodddd!
I have nothing more to tell you today. How was you day? Well, mine ws fine.
Hope you'll have a great and crazy week!

nice picture :DDDDDDDDDDDD not




Kommentarer
Postat av: m

HAHAH åååhh dom vill jag se! hahahah! :D

jag tycker du ska sjunga dendär låten, duvet, som du sjöng när du satt i vår soffa och jag satt nedanför och gjorde små rörelser till? haha, jag komemr inte ihåg hur den gick men jag kommer ihåg att du sjöng den såå fint!

<333

2010-02-16 @ 20:20:16
URL: http://miinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0