Film

Nu vaknade vi faktiskt 14.15 på ett ungefär..! Gud vi gick och la oss halv sju nästan igår.
Och vet ni??? Jag och Klara ska åka på språkresa till England i sommar, till Brighton!
Fattar ni hur glad jag är? Det är och har liksom varit min dröm att åka till just Brighton jättelänge och så såg jag den annonsen i en tidning och då blev jag så glad!
På fredag ska vi gå till biblioteket och bestämma oss vilken vi ska åka med! :)
Men just nu ska vi sepå film och mysa hela kvällen.
Vi har försökt övertala min mamma att skaffa facebook och nu sa hon "kan du släppa ut charlie"
"om du skaffar facebook efter det"
Min mamma ska äntligen göra det!


PUSS OCH KRAM SKUMBANAN


Kommentarer
Postat av: Lotta

Gud va kul att åka på språkresa!, får jag följa me´?



Att din nördiga mamma äntligen skaffat fejan, det va äntligen på tiden!



Puss puss

2010-01-11 @ 19:32:13
Postat av: embla

nej :)

2010-01-11 @ 20:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0