GÄSTBLOGG

Nu är det Mina som skriver, eftersom att det står gaanska så stilla här på emblas blogg. Så jag tänkte vara lite snäll åt emblas 2000000 läsare och skriva. gr8!
Imorgon ska jag åka upp till embla. om ni kanske inte vet det bor jag på gotland så jag tar morgonbåten upp till fastlandet. nananna, det kommer bli kul! :)
Jaja, nu ska jag sluta blogga här och skriva ett inlägg på min blogg!
Puss på dej embla, imorgon kommer jag :)

och så lägger ja upp en väldigt fin bild på mig och embla. hahah!
Och vi vet att vi är så grymt snygga!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, hoppas du blir bättre i halsen; testa ingefära varmt vatten och citron! :)

2010-01-27 @ 00:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0