God eftermiddag!

Hejhej! Nu har jag slutat skolan eller nu och nu, det var ju några timmar sen!
Men jag e iaf ensam i hela huset, sitter här och lyssnar på en otroligt bra skiva av The Rolling Stones och har nog snart tänkt mig att göra en kopp te.
Idag testade jag en jättego tröja men den den fanns inte i min storlekså då blev jag ledsen i ögat :'(  *pling*
Igår fick jag födelsedagspresent av farmor som var ett jättefint kit med dushtvål och bodylotion från KICKS men problemet e bara att jag inte tål så många dushkrämer och oljor för jag har så himlans känslig hy...
som när jag fick bodylotion och kräm från Bodyshop så fick jag utslag över hela mina armar :(
USH! HOPPAS JAG TÅL DESSA!
Nej, nu ska jag inte sitta här och lata mig utan gå och vara kreativ!

Ahh, jag hade ingen bild bara ni får en på london från 2007 ist!

Kommentarer
Postat av: Mina

JAG SKA TILL LONDON!!!!!!!!!!

2010-01-30 @ 20:29:59
URL: http://miinas.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0