home sweet home

ne, kanske inte riktigt. Orkar ej börja skolan på måndag, men nu ska jag inte tänka på det!
Förresten så tänkte jag börja blogga på engelska, eller? Jag vill det.
Börjar med nästa inlägg då! hehe!  
Vad händer imorgon?                                                                                                                   
Jo, jag och Klara ska äta brunsh på något mysigt fik på söder imorgon runt elva tiden, kanske ses där?
After ska vi dra och kolla upp språkresor, woho! Rock! 
Vet ni, kära bloggläsare som är 2.500 milj per dag, jag tror jag vet vad jag vill bli nu och därför också vilket gymnasium jag vill gå. Det ska bli rytmus. YEAH!
BYE BYE SNIGELPAJ!



Jag langar bild från längesen, be nice


Kommentarer
Postat av: Mina

haha, vad är rytmus? :p

2010-01-09 @ 12:32:09
URL: http://miinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0