Inlägg igen

HI mates!
Nu har jag lite ont i halsen, har haft det hela dagen. Eller nä, inte riktigt sådär ONT, men lite kittligt och risigt i den.
Tänk om jag e sjuk imorgon :DDDDDD!!!!!! YEEEEEEEEEEEEAH!
För det andra, vill jag ha sommarlov´så allt roligt kan hända, det e på sommaren allt händer !
Haha, g33k, skämt åsido skoja där ljög jag det var alltså inte ett skämt.
Jaja, nu ska jag dusha lite sen läsa lite sen sova lite mera än vad jag ska läsa och dusha för man sover ju ganska länge, men ändå så räcker det inte alltid!
Helt crazzzzzzy banan pomfrite!!!

Fin kille tycker jag! See you in summer!

Kommentarer
Postat av: Mina

hahahhaha, heeeeeeeelt crazzzzzzzzy alltså!! :D

2010-01-26 @ 22:05:34
URL: http://miinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0