snabbt inlägg

Tjena!
Hehe, idag när vi skulle prova kläder så gick jag in i ett omklädningsrum, så skulle Mina gå in i det bredvid men det var lite förvirrande för det var så jäklans mycket speglar överallt så skulle hon iallafall gå in där men helt plötsligt kom det en kille ut därifrån och hon fattande inte riktigt vart han kom ifrån och dom kollade på oss och ba skrattade, ahah sweeat. 
Svårt att förklara men Mina började skratta och gick in i mitt omklädningsrum ist. Sen lite senare så öppnar han dörren in till vårat,  o han bah: oj! Lite dumt men kul :)
JAja, Viggo och Jimmy var här nyss och vi skoja lite med varran men helt plötsligt sa Viggo: NI e hemma va?
Jag: japp, vart ska ni?
Och han ville liksom inte svara, haha men jag fattade ju men skojade och höll fast viggo och hade värsta förhöret men honom och sen samma sak med Jimmy! Dom ba: Jaja, hejdå mamma!
Men vi ville ju såklart följa efter dom så vi var spioner och sprang efter dom hela vägen ner till centrum.
Sen (tror vi) att de såg oss så vi rusade därifrån, nu e vi hemma igen!
Ska forsträtta med våran video!
PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0