THJEE

Idag var vi på bio och såg prinsessa, den var jättebra!
Jag började nästan gråta lite för den var så sorglig :D
Han i filmen är skit snygg! haha.
Han har verkligen en fin roll, för han står upp för den han gillar och skiter i sin dumma bimbo flickvän!
Sånt gillar vi! :D
Snart så ska Mina åka hem :( baaaaaaajs.
Jaja. Ikväll ska jag duscha och skiva klart mitt idrottsprojekt och imorgon börjar dansen så jag får träffa Emmy och ALice och Matilda och alla!
Det är fortsättning, haha hann inte tänka igeno det valet riktigt men men jag är skitbra på att dansa!
Min deo luktar gurka men det är lite konstigt för gurkor brukar ju inte lukta något, eller hur?
Ni får fan börja kommentera och visa er vilka ni e för ingen gör det :D haha, skämt åsido. Hahah!
Hejdååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0