Yeyeye

Idi you know that jajaja means hahaha in spanish? Now you know! :)
Thankyou Mina for the lovely inlägg!
It's been a random day today, nothing special happened.
Tomorrow Mina arrives here :D
Now I will take a bathwith bubbles and do a facemask, nice.
I have nothing to wear, I need more clothes! Hope I'll find something soon.
But now I have to go!
"Håll andan, det kommer att bli bättre. Och även fast jag inte kunde få den där tjejen i parralelklassen så hade jag kunnat tänka att det inte spelar någon roll för om tio år kommer jag att få släppa min egen platta. " a citat from Håkan Hellström, I thought it was a good citat.
KISS AND HUG


Kommentarer
Postat av: Maivie

VI KAN KÖPA KLDÄER NÄR JAG KOMMER, JAG BEHÖVER OCKSÅ KLÄDER!!!!

<3<<3<3<333333

2010-01-21 @ 22:07:12
URL: http://miinas.blogg.se/
Postat av: Mina

MINA SKA DET JU VARA! hahahahahahaha

2010-01-21 @ 22:07:31
URL: http://miinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0