puss

Ååå förlåt för att jag inte har skrivit något på flera dagar, verkligen! Men det har bara inte...blivit av , ya knoow!

Men jag har brejjkande nyheter! Jag och Filippa ska åka till Peace and Love för att se The Kooks. Vi ska bo på vandrarhem och allt. wow!

I söndags drog jag och Alice till en av Stockholms love festivaler (som håller på i två veckor nu)  vid Skeppsbron.
Och kan ni gissa vem som var där? Jo, Katie Melua! AAAAAAAAAAA, kunde inte sluta titta på henne och jag kunde knappt förstå att vi var där och att allt hände. Det var en båt som åkte förbi


Om ni undrar varför jag blev så uppspelt över det så är det för att hon och Luke var tillsammans genom tiden i Stage-school, punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0