aunt trouble

Hejhej,

idag har jag (troligtvis) fixat prao på ett väldigt mysigt litet cafe i närheten av där jag bor. Vilket såklart är en fördel.
En till bra grej med att prao där är att personalen (som består av 2personer) är jättetrevliga att ha att göra med, hoppas även på att få käka gratis lunch där någon gång..hähä. Ja, såklart är det kanske lite mer uppdaterande att ha ett jobb i stan men det kan även vara mysigt såhär ute på landet, haha nejdå. Men att bo här kan ibland kännas lite som att missa all den uppdatering och civilisationen som existerar inne i stan...eller ne, jag skojade. Jag bor faktiskt endast 10 minuter in från stan och faktum är att jag trivs riktigt bra här.
Och för att helt byta ämne så fick jag reda på att det endast återstår 54 dagar, och då menar jag skoldagar, kvar tills sommarlovet, fantastiskt! 
Hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0