en helt vanlig onsdag

Hej alla underbara människor.

Först av allt måste jag bara skriva en grej som mina skrev på sin blogg som jag inte kan sluta skrata åt.

Mina och hennes pappa höll på vad dom där söta små trollen i Ronja rövardotter heter, nivet dom som säger "vaffö gör du på dette viset?..blaba" 

Per - Vad heter de egentligen?
Mina - Jag vet inte.

Minas pappa kunde tydligen inte släppa detta ämne

Per - men vad heter dom?                                                                                                             
Mina - ingen aning
Per - hm, raggmunkar?

hahahhahah, herrgud vad kul!

När jag skulle åka hem mötte jag min mamma i Sandsborg så gick vi hela vägen hem, trevligt.
Jepp har inte tid att skriva mer nu, hejdå!

 


Kommentarer
Postat av: Mina

hahah :D

2010-03-24 @ 17:41:13
URL: http://miinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0