exclusive

Hejsan tjaba.
Idag har jag hahaha haft hemkunskap hela dagen trevligt trevligt. Kanske. Men hehe, känner ju typ ingen Hanna skulle ju vart i min grupp men hon poererade sig tyvär idag så det blir nog ingen för henne i veckan.

Oj, det där hade kunnat bli vad som helst ´det blir nog ingen hemkunskap för henne´menade jag :)
Vad hände sen då? Jo jag drog till dansen älskar det förfaaaaaaanäään!skoja men jag gör verkligen det!

Föreställning 30 maj om ni vill se, ja det är såklart ni vill :) sitter nu här och fantiserar om England i sommar och Hultsfred och allt vad det är. Men jag undrar hur min pojkvän kommer se ut i framtiden? Han ska ha lockigt brunt hår och han måste vara över 1,70 för det har jag bestämt!! agsdfgh leeuukwwe

Hejdåååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0