Friday <3

Nu blev det paus i Solsidan, haha så jävla kul. Sitter & kollar med pappa..vi garvar ihjäl oss!
Jag gick hem tidigare idag och letade lite i skafferierna efter något gott att äta men det fanns inget så jag tog en dricka faktiskt. En sån här Vitamin well typ? Har nog bara druckigt det en gång tror jag...kan det verkligen vara så bra som alla säger? Nix man ska alltid vara kritisk. Det kanske är samma sak som med alvedon, alla tror att det är så himla bra och så fort de har ont i huvudet går de till Apoteket och köper värktabletter, sen är  det borta. Såklart, för vart har det tagit vägen? Jo, längre in i kroppen och sjukdomen har ingen som helst chans att få bygga upp immunförsvaret av sig självt igen. Jag har nog bara tagit 3 alvedoner eller ngt i hela mitt liv..heheh !!!
Men vet ni? Jag är så himla glad för varje gång jag ser Luke blir jag så himla glad!!!
PUSSSS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0