Hon må ha varit väldigt söt i sina unga dar

HEJ!


Det är fortfarande kallt ute, kylan har kommit tillbaka. Brrr. Men det är väldigt ljust eftersom vi ställt om till sommartid nu. Så när man går till skolan tidigt på morgonen eller kommer hem sent på kvällen är det väldigt ljust och trevligt, även fast jag inte ska säga att det inte var trevligt när det var lite mörkt och mysigt också...haha.

Lördags var jättetrevlig! Somsagt träffades jag och Klara och drog till Hängmattan för att ´fira´earth our där det var himlans mysigt med alla ljus och de bra liveartisterna. Träffade även en tjej från gymnasiet så jag flög ut i gatan och skrek ´Heeej!´och kramade henne, så stod vi där och pratade lite. Trevlig tjej!
Kom hem rätt så sent den kvällen så jag frågade en polis om jag kunde få skjuts hem för det var läskigt och en massa huliganer som bråkade på tunnelbanan. Men det fick jag inte, de tipsade mig istället bara om ´nattknappen´.

Man kan faktiskt uppträda där med lite egna grejer som poesi, historier, krönikor och musik...funderar på att göra det någon gång. Skulle vara kul.

Och idag gick vi hem igen och det är gött


hmm.fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0