IIIAHHHHH!

HEJ!

Vet ni? The Kooks kommer till Peace & love 1 juli i sommar, herregud vad jag är glad nu! Det var det första som visades när jag loggade in på facebook så jag bara flög upp ur sängen och började nästan gråta..haha jag vet jättelarvigt men åååhh!!!! :) men kommer jag ha råd med en festival? åker ju till england den 10e..BAJS!

men det får kosta vad det vill jag ska se dem och Luke, jag kommer få se honom LIVEEEE fattar ni??? han på scenen och jag på marken!!?? aaaaaaa.....nu medan jag skrev ringe jag Matilda och frågade om hon ville åka med mig dit så vi får väl se hon skulle snacka med sina parents men vi får väl se...
TJOHOOOO!! <3<33

AAAAHHHH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0