thinking of p

Hej. Jag känner mig ensam, väldigt ensam. Idag har jag köpt skor för mina sista pengar så nu har jag inga kvar...hah. Sitter i min säng och sjunger, låter jättefint tycker jag. Kanske spenderar för mycket av tiden här framför? Bara en skärm. punkt. bara en skärm.
Kanske borde ut och springa? nJA, det tycks vara lite för mörkt. imorgon, i veckan...

beer! on festivals, ska åka till hultsfred när jag e 16 alltså nästa år för det har jag frågat mamma och hon sa att jag får nog det!!

Kommentarer
Postat av: Mina

saknar dej!

den bilden, har jag en bild på mig när jag oxå sitter i bilen och är grymt lik dej. var bara tvungen att säga det :o

2010-03-14 @ 15:26:08
URL: http://miinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0