back on track

hej hallå!

Sorry för den dåliga uppdateringen men ibland får jag för mig att sluta blogga..sen kommer det tillbaka..konstigt nog

Som sagt var jag i Paris och det var lovely. förutom det regninga vädret men det störde inte mig ett dugg. som tur var. eiffeltornet besöktes såklart och det var verkligen sjukt högt.

fast jag kan inte påstå att fransmännen är särskilt trevliga..dom är inte ett alternativ för service om man säger så

Igår var jag med Nadia och Tove (lisa) och det var galet, heheh. Min väska började brinna och det blev en hel uppståndelse på gatan. Först trodde vi det var en bomb. sen kom vi på att det var en tjej som hade fimpat väskan. som tack har man nu ett stort hål i den



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0