just us

- Johns pappa heter Sune

- Görhan?

- Ne, Sune

Ja, det där var en konversation som hände min brorsa och hans kompis. ganska komiskt, va?

Idag så hittade jag min framtida man, tyvär blev han sliten i stycken av ett monster som heter Molly och hennes kompanjon Sara som hoppade fram då och då. Egentligen så var det en kille i en tidning.

Imorgon åker jag till Franrike, Paris! TJOOHOO! :) och jag vet att ni e grovt lessna för att jag inte kommer kunna blogga! But no worries I'll be back on track






det här är vad jga och mina kompisar brukar roa oss med på rasterna



Kommentarer
Postat av: Alice<3

Måste du ta de hemskaste bilderna på mig????? HAHA <3 :)

2010-05-10 @ 21:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0