kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Idag har det varit supervarmt! Vi hade gympa i vitabergsparken och de var sjukt mysigt. Allt var grönt och skönt och vi sprang runt i strumpor som sedan resulterade i en helt barfota vandring genom stan
jättesmys

Och snälla som vi är plockade vi upp skräp vinsflaskor och plastpåsar och reste sopptunnor helt själva där det hade varit en troligt wild 'n crazy fest natten innan, helt själva! och mitt i röran precis bredvid oss, låg en kille och sov i gräset på sin ryggsäck.

Nu kom jag precis in ifrån min trädgård efter att ha hjulat massa och stått på händer, för jag fick inte vara ute längre för det blir försent men vet du vad, det tycker inte jag för det är sommar. Och min katt kommer och går lite som den vill in och ut genom mitt fönster som står på vid gavel mot ett vitt körsbärsträd.



Kommentarer
Postat av: Mina

Får inte du vara ute efter halv tio på kvällen!???? :OO

2010-05-19 @ 13:24:47
URL: http://miinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0