MINA SKRIVER

Nu skriver jag på Emblas tillsägelse. Eller om man nu säger tillsägelse vet jag inte men hon frågade om jag kunde skriva i hennes blogg och visst kan jag det! (Eftersom att jag är sjuk och har inget annat för mig, tråkigt men sant.)

Jag har varit sjuk i en vecka förresten. åh lovely. Eh nej. Och just nu också då vädret är på topp. Ska jag vara ärlig så låg jag ute och solade hela dagen igår. fick massa färg. Men jag tror inte det var så bra för min förkylning. BUT STILL. Hallå, om man inte vill bli sjuk ska man inte gå på sävefester, det resulterar bara i massa förkylningar. he-he. Ett tips från mig. Varsågoda.

LITE EMBLA-INFORMATION:
-Hon är på Gotland nu i hennes sommarhus men kan tyvärr inte träffa mig eftersom att jag är sjuk som sagt. SKIT DRYGT. D:
- Hon ska på 50 års fest idag (?) om jag fattat det rätt så ja.
- Hon kan inte nås på hennes hemtelefon men kan nås på hennes mobil. (JA DET FINNS TÄCKNING PÅ GOTLAND OCH JA VI HAR BILAR OCH HM OCH RULLTRAPPOR.)
- Hon åker hem på måndag (?) Om jag fattat det rätt, (shit vad bra koll jag har då!?)

EHM JA, nu har jag inge mer att skriva. Men besök min blogg om ni inte har någe bättre för er.

OCH KOLLA, KOLLA, KOLLA. nej jag överdriver, det var inte så coolt. men jag var iaf med i tidningen igår. Vi ska ha teaterfestival nästa helg. Note to self: JAG MÅSTE BLI FRISK.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0