MINA SKRIVER

EMBLA VILLE ATT JAG SKULLE SKRIVA SÅ NU SKRIVER JAG.

nu slutar jag upp med stora bokstäver, shit, verkade ju som om jag var helt über. Men nej, inte klockan tio på morgonen. Heligabirgitta nej.

Idag fyller Viggo år. grattis till honom!

Och, här på gotland händer det ju att det är dansshow idag. trevlans. Jag ska åka in till stan och dansa och sedan vet jag inte vad jag ska göree :D hahaheeh.

Najj hioo! nioo ska jaa ejtääh frukosst. (nu vet ni 08-or hur man pratar gotlänska, notera att jag suger på att prata det men äger på att skriva det, sant. På valborg var det en kille som inte trodde jag var från gotland och sa att jag pratade fint, appropå ingenting sådär!)

Puss då och önska mig lycka till på dansen!

DET HÄR ÄR VÄRLDENS SNYGGASTE MÄNNISKA!

nu verkade jag über igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0