tears for fears

Bert är det bästa som finns

Hm jag vet inte vad jag ska skriva men eeh, ja. Så tänkte göra en intervju med mig själv som kan vara underhållande! :D


Ett plagg som alltid funkar?

- Det finns inga plagg som alltid funkar.


Vad inspirerar dig i vår/sommar?

- Som för icke ovanlighetens skull, streetmodet måste jag en än gång medge. Och för att säga det så tröttnar man, iaf jag aldrig på det. och egentligen så finns det ju ingen som egentligen kan sätta fingret på vad alla domdär coola streetmänniskorna har för stil, den måste man ju skapa genom sig själv, lixom. Men i sommar är det långklänningar som lyser upp så det måste man ju såklart ha en! Egentligen om man ska se det rätt, så inspireras jag nog mest av vad jag tycker om och själv anser snyggt.

Vad är ditt bästa klädtips?

- Klä dig i det som känns bekvämt och du trivs i.

Bästa köpställen?

- H&M, Monki, Weekday, American Apparel, Topshop & Filippa K, ungefär. second hand kan ju vara charmigt   också

Det som gör ett plagg unikt?

- Välarbetade detaljer, det är väldigt viktigt och sen formen tyget ja, allt detdär. let me tell you att själv så gillar jag mest enfärgade,  enkla plagg än mönstrade. fast jag har faktiskt en sorts förkärlek till randigt...

Vad är det snyggaste någon kan ha på sig enligt dig?

- Det får inte bli för mycket, måste vara naturligt och på något sätt, ja ostajlat. för mig räcker det med en snygg frisyr, ett par jeans och ett linne för att en outfit ska bli fulländad. sen gillar jga också när håret är naturligt och gärna oborstat, om man nu h ar långt hår. Smink behövs inte heller, naturligt är finast!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0